بدنسازی و فیتنس

پوریا رستمی

بدنسازی و فیتنس

پوریا رستمی

برنامه عمومی بدنسازی

با سلام . در این قسمت می خواهم یک برنامه عمومی که همه جای بدن را تحت پوشش قرار بده رو معرفی کنم............  البته این برنامه برای مبتدی ها است.


1. سرشانه هالتر از پشت

2. دمبل طرفین

3. لت از پشت

4. پرس سینه هالتر

5. پرس بالا سینه اسمیت

6. جلوبازو هالتر ایستاده

7. پشت بازو سیم کش کابلی

8. جلو ران دستگاه

9. پشت ران دستگاه

10. بارفیکس



پوریا رستمی
نظرات 11 + ارسال نظر
آناهل جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:40 http://hogho0ghiha.blogsky.com

سلام
با اومدن به وبلاگ بچه های حقوق اولین پست من رو گلبارون کنین

دمت گرم

[ بدون نام ] جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:20

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

[ بدون نام ] جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:34

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:24

Salam, khili, bahale

منوچ شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:07

سلام...
اگه آدم مطالب نوشته شده در سایت شما رو انجام بده بل در میاره؟؟
وبلاگ خوبی دارید..
از سایت ما هم دیدن بفرمایید..

مشایخی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:13

باسلام و سپاس از زحمات بی دریغ شما
من همیشه از وبلاگ شما دیدن می کنم.
پیشنهاد می کنم وبلاگتون رو زود به زودتر آپدیت نمایید
خدانگهدار

سماواتی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:11

اگه مایلید می تونید با ما همکاری کنید
فقط کافیه با ما تماس حاصل کنید

بل و بازو دار یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:13

اگه مثلا آدم بخواد بل و بازوی خودشو آب کنه باید چیکار بپشمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:15

من مقیم افغانستانم. ولی وطنم ایرانه...
اینجا امکانات کمه و برای من سخته بازوهامو بزرگ کنم..
کمکم کنید
کماکان منتظر جوابتون هستم

آشتالی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:16

وبلاگتون تمیزه

ehsan پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:27

سلام

من متولد 69 هستم

قدم 165 و وزنم 67

2سال پیش 9 کیلو کم کردم الان هم 3 ماهه که میرم باشگاه این 1 ماه آخر یه برنامه فشرده داده بهم مربیه 4کیلو تونستم کم کنم

اما دیگه الان که رسیدم 67 پائینتر نمیاد وزنم

چربی سوز و مکمل هم هیچی مصرف نکردم

بعد واسه 6تیکه شدنه شکم از الان باید روش کار کرد یا من باید اول شکمو صاف کنم بعد برم دنبال کارای دیگه ؟

راستی قد چی ، قدم ممکنه کوتاهتر بشه ؟‌ یا بلندتر اگه بارفیکس کار کنم ؟؟ این صفحه رشد چیه؟

ببخشید من چقدر سوال کردما

ممنون میشم اگه وقت کردید جواب بدید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد